Lektielæsning for en dag

>> onsdag den 12. januar 2011


En af de mange billeder af mine fantastiske veninder, som jeg fik i julegave.

Første semester slutter i næste uge, hvor vi har "midterms", hvilket er eksamer som man tager halvvejs gennem skoleåret. Det betyder at jeg have udfyldt og terpet alle mine noter - hooray!
I går spillede vi kamp mod Desert Pines, men jeg fik ingen spilletid. På trods af vores dårlige afleveringer og boldspil, vandt vi 4 - 1. I morgen har vi endnu en kamp, denne gang mod Rancho, som er vores største konkurrent i vores division. Vi er stadig ubesejrede, så forhåbentlig fortsætter vi med at være det.
Jeg skippede fodboldtræning i dag, fordi jeg skulle have indhentet en masse lektier og noter for næste uge. Dagens motion kom i stedet til at bestå af en lang løbetur med Paulo - vi snakkede så meget, at vi faktisk endte med at løbe for langt! Fordi jeg ikke kom til træning i dag, kommer jeg ikke til at spille i kampen i morgen, så i stedet tager jeg til track & field intramurals (før-sæsonstart træning for atletik), og så bliver jeg og ser resten af kampen bagefter.

Jeg har forresten fundet en gruppe til Sadies. Den består af Layne, Kayla og McKell, plus deres dates, så vi bliver otte i alt. Vi tager ikke til selve skoledansen, da den altid ender med at være utrolig kedelig, men det passer mig helt fint. De har planlagt en masse sjove ting, som vi skal lave, så jeg glæder mig rigtig meget!
Min letterman's jacket burde komme inden for en måned - jeg krydser fingre :)

2 kommentarer:

Mor,  13. januar 2011 kl. 13.19  

Hej skat

Der bliver noget at terpe frem mod næste uge - men mon ikke det går - du plejer at have en vilje af stål :-)

Vi håber at Rancho bliver besejret, så statistikken som ubesejret kan holdes.

Tror det er en god gruppe du og Paulo er med i - det skal nok blive en rigtig god og sjov dag.

Næste billede der skal frem på min nethinde er dig iført din nye "letterman jacket" ♥

Halvvejs er du nu i dit udvekslingsophold - nyd de sidste 5 måneder skat ♥

Elsker dig ♥

P.S. Søde veninder du har :-)

Grethe,  13. januar 2011 kl. 13.54  

Hej Sophie
Det viser da bare hvilken god form I er i, når I glemmer at stoppe. Jeg kan ihvertfald ikke snakke, hvis jeg forsøger at løbe. Men så kan andre jo nyde roen:)

Send en kommentar