Volleyball play-offs

>> onsdag den 11. maj 2011

Dette er den første uge, hvor jeg ikke har skulle dyrke sport efter skoletid. Det er underligt, og jeg står lige pludselig med en hel del ekstra tid tilovers. Ville gerne have fortsat med track indtil slutningen af min udveksling, men sådan skulle det desværre ikke gå. Men nu da jeg ikke længere har træning efter skole, er der dog flere chancer for at hænge ud med venner, eller lave andre sjove ting!
I går aftes tog jeg hen til skolen for at se drengenes volleyball play-off kamp sammen med Francine, hvilket var meget interessant. Jeg har kun set én anden volleyball kamp, og det var da pigerne spillede i efteråret, og der tabte vi. Vores drenge vandt dog stort, og jeg skal ind og se den næste kamp igen i morgen.


I dag tog Selina med mig hjem efter skole. Planen var at vi skulle tage sol ude i haven, men det blev ikke til så meget sol endda. Vi besluttede os hurtigt for, at det var kedeligt, og bestemte os i stedet for at gå en tur rundt i nabolaget. Den næste halvanden time brugte vi derfor på at rende rundt med mit kamera, kravle op på folks hegn for at tage billeder af deres luksuriøse baghaver, og posere på andre menneskers ejendom. Meget underholdende, og der kom også en hel del gode billeder ud af det (tjek Facebook)!
I morgen skal jeg som sagt se endnu en volleyball play-off kamp, og bagefter skal jeg ud at shoppe med Liz og Claudia. Hurra for ekstra fritid, og elsk på det varme sommervejr!


3 kommentarer:

Mor,  12. maj 2011 kl. 01.02  

Hej skat

Jeg må starte med at sige at jeg er lidt misundelig på sommervarmen i LV - det kunne vi godt bruge lidt af her i Danmark (:

Nyd den ekstra frihed du lige pludselig har, hæng ud med vennerne og få oplevet det du mangler i LV eller oplev noget af det en gang til.

Var der ikke noget med at du overvejede at spille volleyball "overthere" ?

Elsker og savner dig ♥

Emma Andersen 14. maj 2011 kl. 07.40  

jeg elsker din blog!! har fuldt den lige fra starten! :) Du er super god til at ligge billeder ind og så skriver du rigtig flot! :)

Alt det du skriver om dit ophold gør at jeg glæder mig 100000 gange mere til mit efter sommerferien :)

Sophie 23. maj 2011 kl. 22.40  

Emma:
Mange tak! Er rigtig glad for, at kommende udvekslingsstudenter følger med i hvad jeg skriver :) Fulgte selv med i andres blogge sidste år, og troede aldrig at det skulle blive mig, som andre fulgte ;)

Send en kommentar