Sidste måned i Vegas

>> fredag den 13. maj 2011

Der er faktisk ikke engang en måned tilbage nu, men nærmere 30 dage. Jeg rejser fra Las Vegas omkring søndag den 12. juni før solen endnu når at stå op over Frenchman Mountain bag os. Det er skummelt at tænke på, hvor lidt tid jeg har tilbage herovre. Jeg får sådan en følelse af hastværk, for der er stadig så mange ting jeg gerne vil nå at se og gøre, og ting jeg gerne vil opleve. Tiden går lige pludselig så stærkt!
Min udveksling har måske ikke været den bedste, og der er helt klart en del ting, som kunne have været meget bedre, men i det store hele har det været et år fyldt med nye, fatastiske oplevelser. Jeg har oplevet den amerikanske high school (selvom den nok er lidt original her i Las Vegas). Jeg har oplevet Homecoming, Sadies og Prom. Jeg har udviklet mig utroligt meget som en løber, hvor jeg aldrig havde drømt om at komme op på det niveau. Jeg har set football kampe og lært at forstå hvad der foregår. Jeg har shoppet til jeg var ved at segne. Jeg har tilpasset med det ekstremt varme og tørre ørkenklima. Plus en masse andet!
Der er så utrolig mange ting herovre, som jeg vil komme til at savne rigtig meget.

Nu må i ikke misforstå mig, alle jer derhjemme. Jeg glæder mig som et lille barn juleaften til at komme hjem. Tanken om at gå gennem dørene til ankomsthallen i Kastrup lufthavn gør mig helt ør af glæde.
Men der er så meget du kan se og gøre i Las Vegas, at du aldrig vil kede dig (hvis du altså kan købe bil). Jeg ved ikke hvordan jeg skal klare gå fra at leve i storbyen til at bo i en lillebitte by i Danmark!
Jeg er så småt begynde at forberede mig på at tage hjem. Jeg har fået købt mig en ekstra (kæmpestor) taske, hvor jeg er begyndt at pakke mit varme sportstøj osv. ned i.
Når det så er sagt, så ville jeg meget gerne købe en hel bunke souvenirs med hjem til hver af jer. Men hvis i ville være så venlige at vise forståelse for, at jeg har shoppet løs hele året, og knap nok kan få slæbt mit eget ragelse med hjem, ville det være dejligt. Sender dog gerne med posten, hvis i selv betaler forsendelsen ;)
Jeg glæder mig til at se jer alle sammen igen om mindre end en måned. Vi ses snart!

2 kommentarer:

Mor,  15. maj 2011 kl. 09.48  

Hej skat

Ja så er der kun en måned tilbage - og den går hurtigere end du regner med. Udnyt tiden, gør det du har lyst til og mulighed for - men frem for alt : NYD det.

Der er altid både fordele og ulemper - og din udveksling er ingen undtagelse. Men du har hele tiden prøvet at se muligheder fremfor begrænsninger - det har givet dig mange gode oplevelser - oplevelser du kan tage med dig og tage frem engang imellem - og du vil måske se det hele med andre øjne, når du en dag vender tilbage til Las Vegas, som har fået en plads i dit hjerte.

Jeg glæder mig utrolig meget til du kommer hjem.

Elsker og savner dig ♥

Anonym,  16. maj 2011 kl. 01.33  

Hej Sophie! Nyd alt det, du kan nå her den sidste måned! Lige pludselig lander du i lille Danmark, fyldt med uforglemmelige oplevelser. Vi ses. Hilsen Inge.

Send en kommentar