3 uger tilbage

>> søndag den 22. maj 2011

I dag er der præcis 3 uger til, at jeg sidder på mit fly mod Kastrup lufthavn. Der er slet ikke til at tro, at jeg kun har 20 dage tilbage her i Las Vegas. Det bliver trist at skulle tage afsked med byen og menneskerne her, men når alt kommer til alt, så er citatet "Ude godt, men hjemme bedst" 100% sandt. Jeg glæder mig ufatteligt meget til at se min dejlige familie igen, for ikke at nævne mine skønne veninder ♥
Jeg er også så småt begyndt at sortere i mine ting, og pakke noget af det varmere og knap så brugte tøj ned. Købte for en uges tid siden en stor taske (jeg kan betale mig fra at have 2 kufferter), som jeg så småt er begyndt at fylde op. Efter i dag er den faktisk over halvvejs!

Lørdag tog jeg ikke til volleyball-træning, da hverken Francine eller Charlai kunne komme, og jeg havde ikke noget lift hjem. I stedet satte Heidi og Mike mig af ved Fashion Show Mall på the Strip, hvor jeg tilbragte de næste 4 timer på at shoppe. Fik da også brugt alle mine kontanter, haha ups!
Fik som altid købt nogle dejlige ting, denne gang inklusiv gave til min dejlige lillesøster, som blev konfirmeret i fredags. Jeg må dog nok indrømme, at det højst sandsynligt var min sidste, rigtige shoppetur herovre. Både min pengepung og bankkonto er vidst ved at være godt kvæstede efter de sidste 9½ måneder!
Søndag skypede jeg med familien Ægidius igen for første gang i lang, lang tid. Deres computer gik i stykker, og blev inficeret af virus lige så snart den var blevet repareret, så det har været en del uger siden sidst. Vi skypede vidst også i omkring 2½ timer, hvilket var skønt. Jeg gav dem en mindre rundtur på grunden, og fiskede efter detaljer om Nikolines konfirmation. Skønt, skønt, skønt!
Bagefter nåede jeg lige at fange min mor på skype, inden hun gik i seng. Vi skypede sammen aftenen forinden, men det var dejligt at få sagt hej igen. Elsker at skype med jer danskere!

Og så synes jeg ellers godt at i kunne blive bedre til at kommentere altså! Ikke for at herse rundt med jer, men det bringer virkelig et smil på læben, når jeg læser dem :)

4 kommentarer:

Unknown 23. maj 2011 kl. 00.58  

Hej Sophie.
Nicolai og Cecilie så jo at du klippede af din "målestok" for din hjemrejse.... Herhjemme tæller Cecilie (og os andre) også ned til du er hjemme igen. Og jeg kan jo se at Nicolai har inviteret dig til fodbold, men vi har jo også et hængeparti mht. Kronborg - og det SKAL vi også.
Ha det godt til vi ses
KNUS familien Ægidius Slangerup

Mor,  23. maj 2011 kl. 01.57  

Kæreste Sophie

Ja, kun 3 uger igen ♥ For dig er det nok både kort tid og lang tid. Kort tid til at få det hele med fra LV, som du er kommet til at synes rigtig godt om. Lang tid fordi du nu også gerne vil hjem til alle OS, du savner (:

Du må gemme lidt "shopping" til Nikoline - ku være I skulle afsted på en tur sammen - bare jer 2 søstre (:

Dejligt at vi har kunnet skype så meget i weekenden - det nydre jeg rigtig meget.

Nyd det, nyd det, nyd det.

Elsker og savner dig ♥

Anonym,  23. maj 2011 kl. 08.32  

Det lyder altså så spændende, sådan at være på udveksling .. ville ønske det var mig :-)

Mia Dalsgaard 23. maj 2011 kl. 11.33  

hej sophie.
føler 100% med i din blog! jeg skal selv afsted til august.
jeg har fulgt din blog siden du startede den op, og jeg kan næsten ikke forstå at du allerede skal hjem igen. - synes det er gået vildt hurtigt, og jeg tør næsten ikke tænke på, hvor hurtigt tiden går derovre.
- husk at nyd den sidste tid derover, for vi er RIGIG MANGE, som gerne vil afsted nu!!
knus mia (udvekslingsstudent med YFU)

Send en kommentar