The Exchange Student Dress Code Day

>> tirsdag den 24. maj 2011

Så her i Las Vegas er der en tradition om, at alle udvekslingsstudenter bryder deres skoles dress code en dag, for at få de store t-shirts og shorts på, for at tage billeder i dem. Som udvekslingsstudenter er det jo vores pligt at bryde reglerne mindst én gang (gerne flere, haha).
I dag var det derfor The Exchange Student Dress Code Day, hvor vi alle sammen kom i skole med tøj der ikke viste for meget hud (noget så simpelt som en top er ikke tilladt). Vi havde noget udover indtil vi mødtes i guidance, hvor vi sammen gik på kontoret og meldte os selv. Vi forklarede dog at det var en tradition, og vi fik derfor ikke eftersidning eller nogen anmerkning. Nice!
Vi grinede en hel del mens vi tog billeder inde på kontoret. Tror aldrig at nogen har været så fornøjede over at blive "dress coded". Resten af dagen spurgte alle selvfølgelig hvad vi havde haft på, og måtte forklare igen og igen, at det var med vilje, at jeg havde tøjet på. Mr. Olsen kiggede helt overrasket/forfærdet på mig i sidste time (jeg er hans top-elev), men efter jeg forklarede ham det, synes han nu at det var ret sjovt.
De sidste to dage har været ret gode. Har en masse lektier at lave for American Lit, og eksamerne nærmer sig, men det er jo high school, og mine karakterer her tæller ikke, så stresser ikke over skolen. I zoology dissekerer vi rotter fra mandag til onsdag, hvilket ikke er særlig lækkert. I dag fejrede vi Micah og Ernie's fødselsdag, hvilket var hyggeligt nok. Der har været en del gode nyheder hjemmefra, og jeg glæder mig generelt bare til at se alle jer derhjemme igen!








2 kommentarer:

Anonym,  25. maj 2011 kl. 01.32  

Hej Sophie! Gode fotos som altid. Morsomt for jer at lave lidt rav i gaden, inden det lige straks er slut med LVHS! Vi ses snart. Hilsen Inge.

Mor,  25. maj 2011 kl. 03.30  

Hej skat

Endelig fik du/I lov til at bryde reglerne (:

Skønne billeder af 4 flotte piger. Dejligt at du ikke stresser over skolen - synes faktisk at du ser meget afslappet ud (:

Elsker dig - og glæder mig, glæder mig, glæder ♥

Send en kommentar