Nikolines konfirmation ♥

>> fredag den 20. maj 2011

Jeg vil starte med et stort tillykke til verdens bedste lillesøster, Nikoline, som blev komfirmeret i dag. Jeg håber at du havde en fantastisk og uforglemmelig dag. Jeg ville ønske jeg kunne have været der for dig!

Jeg stod op kl. 04:30 om morgenen, for at gå i bad og gøre mig klar. Jeg skulle på skype til min lillesøsters konfirmation kl. 05:30, hvor de havde arrangeret det sådan, at jeg kom på storskærm med højtalere.
Jeg fik dog et mindre panikanslag, da netværket blev ved med at smide mig af, og jeg derfor ikke kunne oprette forbindelse over skype. Det viser sig af en eller anden grund kun at række sig til min computer, så jeg lånte en af min værtsfamilies bærbare, og så virkede det heldigvis uden problemer.
Vi fik oprettet forbindelse, og jeg fik holdt min tale. Det var meget svært at komme gennem den, og vi fik begge to fældet nogle tårer undervejs. Der har aldrig været et tidspunkt, hvor jeg havde mere lyst til at give min lillesøster et kram, end da jeg var færdig med talen!
Bagefter kom nogen af de andre gæster over og sagde hej. Det var rigtig skønt at få set og snakket lidt med jer, jeg savner jer alle rigtig meget! Følte mig helt og aldeles klar til at hoppe på det næste fly hjem, bare for at se jer alle sammen igen. Specielt min dejlige lillesøster!
Da klokken passerede halv 7 måtte jeg dog forlade computeren og drage i skole. På trods af hvor meget jeg savnede alle jer derhjemme denne morgen, så var jeg i rigtig godt humør. Smilede for mig selv hele dagen!


Min smukke og dejlige lillesøster Nikoline, konfirmanden. Jeg elsker dig ♥

4 kommentarer:

Lillesøster,  21. maj 2011 kl. 02.27  

Jeg savnede dig så meget den dag!<3

Unknown 21. maj 2011 kl. 06.51  

Kæreste Sophie.
Det var en dejlig dag og vi gjorde alle vores for at fejre Nikoline.
Og det var ikke kun Jer to der havde en tårer eller to i øjenkrogen. ;o/
Det var en rigtig smuk og rørende tale du fik holdt. . og det var stort for os at tale med dig. Cecilie er stadig helt oppe og køre - og savner dig endnu mere :o)Det gør vi alle. Kan du have en rigtig god weekend.
Husk og nyd din sidste tid i LA - vi glæder os til at se dig.
KNUS

Mor,  21. maj 2011 kl. 23.54  

Min dejlige datter ♥

Du var savnet min skat - det ville have været dejligt at du havde været ved Nikolines side.

Du holdt en smuk tale for din lillesøster - ikke et øje var tørt.

Snart er du hos os alle sammen igen. Jeg glæder mig ubeskriveligt.

Elsker og savner dig ♥

Anonym,  6. marts 2013 kl. 14.00  

Having read this I thought it was extremely enlightening.

I appreciate you taking the time and energy to put this article together.
I once again find myself personally spending a significant amount of time both
reading and commenting. But so what, it was still worth it!


Also visit my web blog www.maidbrigade.com

Send en kommentar