Udflugt til Colorado River

>> lørdag den 16. april 2011

Lørdag morgen ringede Selina få minutter efter jeg vågnede, og spurgte om jeg ville med hende og hendes værtsforældre på en tur lang køretur gennem ørkenen. Jeg måtte skynde mig at hoppe i tøjet, og ikke lang tid efter var vi på vej gennem ørkenen.
Vi kørte på grusveje gennem ørkenen, hvor vi kørte gennem Christmas Tree Pass. Der er en tradition med, at folk kommer og hænger julepynt på træerne og kaktusserne, og så må man ønske noget mens man hænger den på. Hang en på og ønskede noget for både mig selv og min mor.
Undervejs stoppede vi mange steder, hvor Selina og jeg hev kameraet frem og knipsede løs. Vi stoppede i Laughlin, som ligger lige op ad Colorado River, hvor vi spiste frokost. Vi nåede desværre ikke ned til floden, da Selina og jeg bestilte Starbucks, og hendes værtsforældre ville vende hjemad.






Om aftenen var der ikke nogen hjemme, så jeg gik hen til Selina. Det var mørkt, så vi mødtes på halvvejen, siden hun insisterede på at gå. Derefter tilbragte vi de næste 2 timer i parken i hendes nabolag, hvor vi bare snakkede og nød den lune aften. Blev hentet lidt før midnat af mine værtssøstre, men ikke før vi havde nyt noget af hendes tyske vingummi og chokolade ;)

1 kommentarer:

Mor,  18. april 2011 kl. 04.48  

Hej skat

Sikke nogle skønne billeder fra jeres "ørken-tur" - TAK fordi du tænkte på mig da du "ønskede" ♥

Jeg elsker dig af hele mit hjerte ♥

Send en kommentar