Student of the Month

>> onsdag den 6. april 2011

Jeg fik ikke fortalt det i sidste uge, men jeg er blevet kåret som "månedens elev" i marts måned for skolens engelsk-afdeling. Dette betyder, at min engelsklærer, Mr. Olsen, nominerede mig. Alle skolens engelsklærere (hvilket er rigtig mange) holdt derefter et møde, og argumenterede for, hvorfor lige præcis deres elev skulle kåres, hvorefter de stemte om det. Er helt vildt glad og stolt over det!
Der bliver valgt en elev fra hver afdeling (english, science, math, performing arts etc.), og for at belønne os fik vi alle frokost fra Panda Express, hvilket gav os anledning til at misse halvdelen af vores 5. time. Derudover fik vi hver en pose med slik samt en gratis biografbillet, plus et nydeligt diplom.


Onsdag havde vi endnu et track meet, hvor vi løb mod Valley og for 2. gang mod Moapa Valley. Stævnet blev holdt på Moapa Valley High School, som ligger i byen med samme navn ca. 1½ times tid uden for Las Vegas. Vi fik derfor tidligt fri fra skole, for at vi kunne komme derud i god tid. Normalt laver skoleinspektøren en meddelelse over radioen, så lærerne ved at vi må forlade skolen, men det glemte de denne gang, så der var lidt kaos med at få folk ud til bussen.
Efter den lange bustur startede vi ud med 4x800m stafetløbet, hvor vi kom på en 2. plads. Vi kom bagud lige fra starten af, pga. vores første løber har været syg og ikke særlig hurtig på det sidste, men vi indhentede i det mindste et af holdene. Coach Vet sagde, at hun vil lave om på vores hold til på lørdag, så det bliver godt!
Jeg skulle ikke løbet 1600m løbet, da Coach Vet vil have mig til at skifte mellem 1 og 2 miles, så i stedet løb jeg 3200m.

Moapa Valley's track bane var rigtig hård, og det blæste med en kold vind, og siden vi skal løbe til et invitational stævne på lørdag, ville Coach ikke have at vi blev skadede eller syge. Hun sagde derfor, at jeg enten kunne jogge de 3200m eller lade være med at løbe. Valgte at jogge.
Der var kun 4 piger som løb 3200m, og to af dem var Jessica og mig. Sammen med Reggie aftalte vi, at vi alle ville jogge og bare slappe af, siden Coach Vet nu en sjælden gang havde givet os lov. Jeg holdt et godt tempo hele løbet, og lå lige bagved den forreste pige hele løbet i gennem. Hun prøvede virkelig, modsat mig der bare joggede, så jeg besluttede mig for at overhale hende i den sidste runde, bare fordi jeg kunne, og ikke ville have hende til at tro, at hun kunne slå mig. Ja, jeg kunne ikke lade være. Så selvom jeg stort set joggede hele løbet, kom jeg alligevel på 1. pladsen!
Da det var vores næstsidste disciplin, tog vi hjem næsten lige bagefter. Vi var først hjemme kl. 20:30 om aftenen pga. den lange køretur!



3 kommentarer:

Mor,  8. april 2011 kl. 03.13  

Hej skat

Endnu engang STORT tillykke - jeg kan godt forstå at du er både glad og stolt. Det er JEG også ♥

Dig, jogge 3200 m ? Det har jeg svært ved at forestille mig (:
Men vinde ville du nu alligevel gerne (:

Og så napper I lige sejren på 4x800 m på lørdag..

Elsker og savner dig ♥

Grethe,  16. april 2011 kl. 00.40  

Tillykke Sophie,
vi må finde et skab til alle dine pokaler og diplomer

Anonym,  15. juni 2013 kl. 22.49  

Woω, fantastic blog layout! How lоng hаve
you ever been bloggіng fоr? you make
blogging look eaѕy. The overall look of your ωebsite is great,
lеt alonе the content!

My webpagе: rhinoplasty suгgery (http://carchoose.co.uk/sn/link/42)

Send en kommentar