Summeeeeeer ♥

>> søndag den 17. april 2011

I dag var en af de dage, hvor jeg rent faktisk fik sovet længe. Ved middagstid skypede jeg min mor, hvilket var rigtig dejligt! Fik grint og smilet en hel masse :)
Om eftermiddagen tog jeg hen til Kira, hvor hende, Noora og jeg hang ud. Hendes værtsforældre har en kæmpe pool, hvor vi tilbragte hele dagen. Vi plaskede rundt i poolen, tog masser af sol og lå og snakkede på solsengene. Fik jeg nævnt at det var 32 grader i dag? :D


Jeg blev hos Kira til om aftenen, hvorefter jeg blev nødt til at tage hjem og pakke min kuffert. I morgen tidlig tager Heidi, lille Ernie og jeg nemlig afsted til Boston, hvor vi skal være indtil på søndag i næste uge.
Vi skal med flyet fra McCaren lufthavn kl. 8:05 i morgen, og så mellemlander vi i St. Louis i Missouri, hvorefter vi flyver videre til Boston, Massachusetts. Vi skal derfor allerede hjemmefra kl. 6, så kan allerede forudse, at jeg kommer til at være helt død i morgen!

See you guys in Boston!

5 kommentarer:

Mor,  18. april 2011 kl. 04.52  

Hej skat

Sikke nogle flotte "sild" - det kunne såmænd godt
være en reklame for enten bikinier eller sol-
briller (:

Dejligt at skype med dig - og jeg ved godt, hvad du grinede mest over - gæk, gæk, gæk (:

Rigtig god tur til Boston - pas godt på dig selv.

Elsker dig og glæder mig til at vi snart ses ♥

Anonym,  18. april 2011 kl. 06.16  

Lyder spændende, at du skal til Boston :)

Anonymous 19. april 2011 kl. 14.01  

Hej Sophie (:
Jeg skal selv afsted til USA, eller nærmere bestemt Texas her til august. Har læst din blog gennem længere tid, og den er virkelig fed :)
Det er egentlig langt tid siden at du nævnte noget om en Letterman's jacket, men jeg er selv ret fast besluttet på at få sådan én derovre, så ville lige hører hvor meget sådan eén koster ? :-)
Hilsen Iben

Sophie 19. april 2011 kl. 20.20  

Hej Iben!
Det bliver fedt! Jeg havde en veninde herovre, som flyttede til Las Vegas fra Texas, men hun flyttede desværre tilbage dertil igen i januar. Hun kunne lide Texas end hel mere end Nevada, haha :p
Faktisk kommer i til at høre mere om min letterman's jacket MEGET snart, da jeg skal ind og aflevere den omkring den 1. maj, for at få soccer og track på den. Jeg skal nok skrive lidt om priserne, mærkerne osv. når den tid kommer :) Men for at give dig en ide om prisen, så koster selve jakken - og det er uden nogen som helst form for mærker eller skrift - $180. Det er en dyr investering, men jeg vil klart mene, at den er hver eneste dollar hver ;)
Har du så allerede fået værtsfamilie?

Anonymous 3. maj 2011 kl. 04.07  

Okay, det er ret dyrt, men de er simpelthen så fede! :D Ja, jeg fik allerede min værtsfamilie i marts :)

Send en kommentar