Track stævne på hjemmebane

>> tirsdag den 22. marts 2011



Det var helt vildt koldt, specielt når man stod og ventede på at løbet blev skudt i gang!


Bang! Så går det løs!


Jeg overhalede nogle af de andre piger flere gange, så langsomme var de.


En stærk afslutning med sprint lige til målstregen.

Jeg løb 4x800m stafetløbet, 1600m og 3200m, og det blev til en 2. plads i alle tre distancer. Der var en pige fra Eldorado, som også løb cross country, som jeg har prøvet at vinde over hele året, og hun tog 1. pladsen i mine to individuelle distancer. Bare vent, næste gang bliver det hende som må nøjes med en 2. plads!
Jeg var kun 3 sekunder fra at kvalificere, hvilket ærgrede mig rigtig meget. Frustrerende at være så tæt på hver gang!

2 kommentarer:

Mor,  28. marts 2011 kl. 04.08  

Hej skat

Det er superflot med dine resultater og så i 3 løb !

Jeg er helt sikker på, at du indtager førstepladsen inden længe ♥

Elsker og savner dig ♥

Grethe,  28. marts 2011 kl. 12.02  

Flot løbet og hvor ser du flot ud på vej i mål, viljen er der, så du skal nok nå førstepladsen

Send en kommentar