Soccer banquet

>> onsdag den 9. marts 2011

I denne uge er der færdighedsprøver, hvilket jeg synes er skønt, fordi jeg allerede bestod mine i efteråret, så jeg behøver ikke tage dem igen. Det betød derfor en fridag for mig i går. Den blev brugt på at køre ind til the Strip, hvor jeg var i verdens største souvenir butik, hvor jeg har villet hen siden november!
Jeg fik endelig købt de sidste julegaver - ja, julegaver, så langt bagud er jeg! Fordi det er gaver, vil jeg derfor ikke gå i detaljer om hvad jeg købte, men jeg skal lige love for, at souvenir butikkerne her i Vegas har nogle sjove ting!
I går var der også en afslutningsbanket for pigefodbold, hvilket blev holdt i skolens cafeteria kl. 6. Der var dårlig pizza, sodavand og kage, og så fik vi ellers bare udleveret et diploma, og dem af os som var på varsity holdet fik enten et 'letter' eller en knappenål, hvis du allerede havde et letter.
Fordi det var min første gang på varsity holdet for fodbold, fik jeg et letter, men da jeg allerede har et fra cross country, måtte jeg ind på atletikkontoret i dag og bytte det til en knappenål. Ms. Horton, damen på kontoret, var så sød også at give mig en pin for cross country, fordi jeg ikke vil være her til næste år. Jubii, flere ting til min letterman's jacket!


Min skoledag i dag blev brugt på at samle underskrifter ind fra alle mine lærere, samt nogle på kontoret, fordi jeg er blevet nomineret til prinsesse for Prom! Er virkelig glad for at blive nomineret, også selvom jeg ikke rigtig har en chance for at få nok stemmer!
Til Prom er der fire kongelige titler: Konge, Dronning, Prins og Prinsesse. Hver klub og sport nominerer nogle af deres medlemmer/atleter til hver af de fire titler. F.eks. ved jeg, at Carrie og jeg begge blev nomineret til Princess for track. Så vidt jeg har forstået, har skolen så en afstemning om det, når vi kommer tættere på Prom.
Track træningen i mandags var rigtig hård, men de to sidste dage har været rigtig nemme, så jeg er lidt bange for at komme til træning i morgen! Men Selina begynder til track i morgen, så det bliver til at holde ud! Hun tog med til træning i mandags, men kunne ikke deltage, fordi hun ikke havde afleveret en atletisk pakke med lægeundersøgelse osv. endnu, men det gjorde hun i dag, så nu kan hun være med! Vi har ikke nogle klasser sammen i løbet af dagen, så det bliver skønt at skulle se hende fast hver dag nu!
Forresten, så har jeg ikke glemt alle jeres spørgsmål. Jeg skal nok få svaret... på et tidspunkt!

3 kommentarer:

Camilla Holm 9. marts 2011 kl. 20.31  

Ej hvor fedt Sophie, en prom nominering!!!
Det er da I hvert fedt noget som du kan huske tilbage paa! :)

Mor,  10. marts 2011 kl. 23.53  

Hej skat

Tillykke med din prom nominering - godt gået skat ♥

Bliver fedt at se din letterman's jacket (:

Track tegner hård og spændende - men du kan jo lide det (:, og så bliver det dejligt, at du får følgeskab af Selina.

Elsker og savner dig ♥

Grethe,  18. marts 2011 kl. 09.35  

Godt med en ekstra pin, din jakke bliver rigtig sej. Spændende med prom, men hvorfor skulle du ikke have en chance?

Send en kommentar