Living the sweet life

>> søndag den 20. marts 2011

Det er nu sent søndag aften, og jeg kan ærligt indrømme, at jeg har klaret at ignorere min store bunke af lektier hele weekenden. Næste uge bliver et rent helvede med alle de lektier og eksamer vi har i anledning af, at det er sidste uge i det 3. kvartal af skoleåret. Det er prisen man må betale for en dejlig weekend!
Fredag aften var jeg inde på the Strip sammen med Yuri (Japan), Selina (Tyskland) og hendes værtsmor for at se Barry Manilow på Paris Las Vegas hotellet. En god concert, og vi fik også gået på opdagelse i en slikbutik før showet begyndte, hvor Selina og jeg fik købt matchende Las Vegas toppe. Vi fik selvfølgelig U-Swirl på vejen hjem!




Lørdag havde vi track træning kl. 7 om morgenen, og senere var jeg med Selina og hendes værtsforældre ude at spise morgenmad. Bagefter shoppede Selina og jeg i Galleria Mall indtil om aftenen, hvor Heidi hentede os.
Jeg har seriøst fået købt så meget tøj herovre. Jeg har absolut ingen anelse om, hvordan jeg skal få det alt sammen med hjem igen! Alligevel kan jeg ikke lade være med at shoppe, shoppe, shoppe!
Jeg fik købt noget mere sportstøj, hvilket jeg trængte til, plus tøj fra de sædvanlige butikker; Forever 21, Wet Seal, Abercrombie & Fitch etc. Fik også købt nogle racing flats for track, hvilket er nogle virkelig smalle løbesko, som vejer næsten ingenting. De er super gode til langdistance, så jeg håber de kan hjælpe mig med eliminere de sidste 4 sekunder, så jeg kan kvalificere mig til regionals! Fandt forresten også en virkelig lækker kjole!



Jeg blev og overnattede til søndag, hvor vi vågnede tidligt for at "lave lektier", hvilket i stedet blev til at sove lidt længere, spise morgenmad, skype og gøre os klar.
Omkring klokken 2 tog vi hen til Kira, hvor vi hang ud med hende og Noora resten af dagen. Rigtigt skulle vi have badet i deres bobblebad udenfor, men det blæste og var køligt, så i stedet så vi Knight And Day indenfor, og ellers snakkede vi bare. Jeg kom først hjem omkring kl. 9 her til aften!

2 kommentarer:

Mor,  22. marts 2011 kl. 08.17  

Hej skat

Du skal jo også have lov til at hygge dig i weekenderne - og kender jeg dig ret, når du det hele alligevel (:

Lyder som om du har haft en rigtig dejlig weekend med underholdning, shopping og venindebesøg. Glæden lyser ud af dig (:

Glæder mig til at Selina kommer på besøg i sommerferien.

Elsker og savner dig ♥

Grethe,  28. marts 2011 kl. 11.58  

Super weekend med shopping og samvær med en god veninde, bliver hyggeligt, når Selina besøger os til sommer

Send en kommentar