Værelsesdekoration

>> tirsdag den 1. februar 2011

Jeg kommer lige i tanke om, at jeg vist nok helt har glemt at fortælle jer om vejret herovre. Hvordan jeg kan misse en chance for at gøre alle jer danskere misundelige, går ud over min forstand! For at gøre en lang historie kort, så er sommeren kommet tidligt, efter en mild vinter der aldrig nåede over frysepunktet, og som kun varede 1 - 2 måneder. Hele sidste uge havde vi omkring 20 graders varme hver dag - skønt, ikke sandt? I denne uge køler vi dog lidt ned, eftersom det er kraftigt blæsevejr lige pt.
På grund af blæsevejret var fodboldtræningen en knap så behagelig fornøjelse i dag. Det var rigtig koldt (15 grader, omg!), så alle startede ud med lange bukser og hættetrøjer. Men efter at have løbet runder rundt om fodboldbanen i 20 minutter, endte vi alligevel med shorts og langærmede/t-shirts. Jeg tilbragte omkring 98% af træningen på at gnide mine øjne, og hive mit hår ud af øjenene. Sjovt? Nej egentlg ikke.

Efter træning fik jeg et lift hjem af Hadley, hvor jeg hentede tingene til at dekorere Paulo's værelse med, hvorefter Layne og jeg kørte hen til ham. Vi blev lukket ind af hans søster, som havde sent ham over til en ven i mellemtiden. Den næste halve time brugte Layne og jeg på at dekorere hans værelse og møbler med post-its og streamers. Pludselig kom hans søster ind og sagde, at han var på vej hjem, så vi skyndte os at smide en masse M&Ms poser på gulvet sammen med Hals hostebolcher, og så skyndte vi os ellers ud af døren.
Vi kunne dog ikke nå hen til bilen, fordi hans ven boede lige om hjørnet, og han ville kunne se os hvis vi krydsede hjørnet. Vi måtte gemme os på siden af huset, og vente på at han gik ind gennem garagen, så vi kunne løbe over til bilen, og skynde os at køre væk. Det var ret morsomt, og vi følte os som ægte spioner. Det var næsten som at være med i SpyKIDS!

Forresten så modtog jeg efter megen ventetid langt om længe min pakke fra min mor, hvilket indeholdt dansk slik, gymnasie-folder, en DENMARK-hættetrøje (byttet størrelse), plus et nyt armbånd! Jeg har ikke rigtig skrevet så meget om det her, men jeg fik et armbånd af min mor i julegave, og det betød rigtig meget for mig! Men jeg glemte det i hytten, da vi to dage senere kørte hjem, og ejerne kunne ikke finde det! Derfor blev jeg helt utrolig glad da jeg fik det nye armbånd ♥


3 kommentarer:

Mor,  2. februar 2011 kl. 11.50  

Hej skat

Er slet ikke misundelig på de sommerlignende temperaturer :-) årstidernes skiften i Danmark lærer man at sætte pris på. Men jo savner at foråret er på vej og dernæst sommeren - men det er der jo også en anden årsag til :-)

Der er godt nok brugt nogle post-it blokke på Paulos værelse - håber han synes om dekoreringen :-)

Håber armbåndet har bragt lykke i dag ♥

Elsker og savner dig ♥

Charlotte,  2. februar 2011 kl. 12.23  

Hej Sophie,

Fed dekoration - håber at han kunne lide det! Ja, som din mor skriver er der vintervejr her. Lige nu er det mest bare gråt, men dagene bliver lysere og lysere for hver dag, så det går den rigtige vej!

Knus
Charlotte

Grethe,  3. februar 2011 kl. 13.52  

Jeg er nok lidt misundelig på dine varmegrader, selvom jeg dog også kan lide de danske skiftende årstider.
Flot dekoration på Paolos værelse, han ser også tilfreds ud :)

Send en kommentar