Enden på min fodboldkarriere

>> torsdag den 24. februar 2011

Hvis du har fulgt med i min blog gennem de sidste tre måneder, så ved du nok allerede, at min titel langt fra er negativ. Jeg kunne ikke lide fodboldtræneren, jeg snakkede ikke rigtig med nogen på holdet, og jeg fik stort set aldrig spillet i kampene. Så det var noget af en lettelse, da fodboldsæsonen endte om tirsdagen. Det var selvfølgelig knap så sjovt, at vi tabte vores første playoff kamp (regionsmesterskab).
Om tirsdagen kunne jeg derfor - til min store fornøjelse - tage track intermurals. Vi løb, strakte ude, løb, styrketrænede, løb, løb og løb noget mere. Kunne godt mærke, at jeg var lidt ude af form, men det føltes fantastisk bagefter!

I dag besluttede Kira, Noora og mig os helt spontant for, at vi ville være med i skolens kickball-turnering. Det er lidt ligesom baseball, du sparker bare til bolden i stedet for at slå til den. Man skal have et hold bestående af 8 personer; 4 drenge og 4 piger. Hvert hold skal betale $20 for at deltage, hvilket vil sige $2.50 per person. Vi mangler dog stadig at finde på et holdnavn, hvilket har vist sig at være lidt af en udfodring af vores kreativitet!
Efter skole var jeg igen til track intermural, og denne gang løb alle os, som skal løbe lang-distance, en tur rundt området omkring skolen. Ikke særlig langt efter min cross country standard, men jeg holdt tempoet oppe.
Er forresten rigtig glad for nu, at jeg løb lidt ved siden af fodbold, for resultatet set tydeligt nu. Jeg er stadig ude af form, men det er ikke nær så slemt som de andre piger!

6 kommentarer:

Anonym,  25. februar 2011 kl. 03.40  

Hej :) Du skriver at du har sparet penge op igennem legater... kan du huske hvilke det var og hvordan du søgte dem ? Jeg skal nemlig selv på udveksling efter sommeferien, så jeg er derfor meget interesseret :)

Anonym,  25. februar 2011 kl. 06.59  

- Og hvor mange penge fik du gennem dine legater? (:

Nanna,  25. februar 2011 kl. 07.19  

Hvornår vil du svare på alle de spørgsmål som du fik for lang tid siden? :)

Mor,  26. februar 2011 kl. 00.19  

Hej skat

En fodboldtid er forbi og du kan nu koncentrere dig om track i resten af dit ophold i Las Vegas. Det bliver spændende igen at følge dine "løbeevner" (:

Kickball har jeg aldrig hørt om men det lyder interessant - mon I fandt på et godt holdnavn ? Og ja hvordan det mon gik ?

Elsker og savner dig ♥

Sophie 28. februar 2011 kl. 12.59  

Anonym - Det var ikke et udvekslingslegat. Det var et legat jeg fik tildelt fra min komune gennem min skole. Legatet var for Det er muligt at søge legater relateret til udveksling, men det er de færreste som gør det.

Nanna - Jeg ved ikke helt, hvornår jeg får svaret. Det bliver engang, når jeg ikke har så mange lektier for.

Grethe,  2. marts 2011 kl. 13.04  

Bliver dejligt for dig at løbe igen, du skal nok hurtigt finde den gode form igen

Send en kommentar