Så er det weekend igen!

>> fredag den 4. februar 2011

Torsdag havde vi et peprally i skolen, til ære for skolens nyeste tradition kaldet "The Red V Game". Det er ligesom det årlige Bone Game, bare en basketball kamp mod Valley i stedet. Et peprally er et slags show for hele skolen, hvor cheerleaderne og sportsholdet, som skal spille den dag, prøver at få folk op at køre over dagens kamp, så de vil komme og heppe på skolens hold.
Om aftenen spurgte jeg samtlige personer, om de ville med hen og se kampen, men enten havde de en masse lektier, eller også var de syge! Det viste sig dog, at Noora, udvekslingsstudenten fra Finland, også var der, så jeg så kampen med hende. Jeg kom ind for kun $1, fordi jeg viste "school spirit" ved at møde op i skolefarver! Det var den første basketball kamp jeg nogensinde har set, og det var en god oplevelse - også selvom vi tabte med 7 points!


Fredag eftermiddag spillede vi fodboldkamp mod Eldorado High School på hjemmebane. Før kampen var jeg henne forbi skolens sportslæge angående min ryg; jeg fik noget elektricitets-halløj i 15 min., lavede nogle øvelser og fik noget speciel creme på. Før vores opvarmning tog vi også holdbilleder. Jeg ved ikke helt hvorfor, men Montague skulle bruge nogle billeder, og siden jeg har et godt kamera, spurgte han om vi kunne bruge det. Så ja, billede følger længere nede!
Kampen var meget intens, hvilket vil sige, at udskiftningerne var nærmest ikke-eksisterende. Jeg klager dog ikke, for jeg tror ikke jeg kunne have fulgt med på dét niveau! Vi havde bolden ca. 95% af tiden, og vi havde masser af chancer for at score, men hver gang røg bolden lige i hænderne på Eldorado's målmand. Emily og jeg sad begge på sidelinjen og skreg og smed os tilbage i græsset, hver gang vi missede. Kampen endte uafgjort med resultatet 0 - 0.
Paulo kom og så kampen, og før vi begyndte "svarede" han på min sadies invitation. Han havde medbragt en stol, og bundet sig fast til den, og lavet et skilt hvorpå der stod "I don't know about you, but I'm stuck to my seat in excitement." Det så så komisk ud, men meget sødt!


Om aftenen var det meningen at jeg skulle have været i biografen med Kady og se Love & Other Drugs, men hun ville åbenbart ikke alligevel. Af personlige årsager, gjorde det mig nu ikke så meget. Fandt så ud af at Layne havde inviteret Sam og Rebecca over til pizza og en film, så hun sagde at jeg bare kunne hænge ud med dem. Så da vi er midt i at spise pizza, sms'er Paulo og spørger, om jeg har lyst til at tage til U-Swirl. Havde spurgt ham efter kampen, om han ville hænge ud, men hans søster var i biografen, så vi kunne ikke tage nogen steder hen (han har ikke kørekort selv). Men hun var kommet hjem igen, så da gik turen til U-Swirl!
Vi mødtes med nogle af April's (Paulo's søster) venner ved U-Swirl, hvor jeg tømte et 16oz bæger frossen yoghurt med lækkert tilbehør. Det var Paulo's første gang på U-Swirl, så jeg snød ham, og gav ham et 20oz bæger. Haha! Vi var alle godt mætte bagefter, men så kom nogen af April's andre venner, og siden de ikke havde spist, endte vi med at tage direkte videre til Denny's - en typisk, hurtig og nem amerikansk restaurant.
For ikke at se dumme ud, bestilte vi alle en forret, med undtagelse af de to som ikke havde fået U-Swirl. Paulo og jeg delte en portion mozzarella cheese sticks, mums! Men efter så meget mad på én aften havde jeg godt nok ondt i maven bagefter! Av, det blev lige +5kg ekstra til i morgen! Vi havde det så utroligt sjovt, og jeg tror ikke jeg har leet så meget siden jeg forlod Danmark! Vi opførte os SÅ skørt, så man skulle tro vi var fulde! Det blev til en smadder hyggelig fredag aften.

I morgen er det Sadies, og vi begynder lidt før klokken 15. Om morgenen skal Paulo og jeg ud at løbe kl. 7 (det bliver man jo nødt til efter aftenens ædegilde), og senere på dagen kører Heidi mig til Henderson, hvor vi skal hente min letterman's jacket. Ja, den er kommet! Sportsco (butikken) ringede til mig imens jeg var i skole i dag, så jeg ringede efter skole, og det viser sig at min jakke endelig er færdig og klar til at blive hentet! Yesssssssssssssssssss :D

2 kommentarer:

Mor,  5. februar 2011 kl. 13.38  

Hej skat

En basketballkamp i USA må være et must og det lyder jo som om, det var en rigtig god oplevelse.

Btw : var det ikke Eldorado High School du skulle have gået på ? Har du ikke et billede af Paulo på stolen ? Det må have set ret sjovt ud :-) Glæder mig på dine vegne over en så hyggelig fredag aften med grin, sjov og ballade.

Og så næsten det bedste - din jakke er klar til afhentning. Glæder mig til at se dig i den :-)

Elsker og savner dig <3

Grethe,  6. februar 2011 kl. 02.37  

Paolo har en rigtig god humor:) Glæder mig til at se din seje jakke
Hyggeligt at hænge ud med gode venner

Send en kommentar