Track & Field banquet

>> onsdag den 1. juni 2011

Så er track sæsonen officielt afsluttet. High school sport er nu et færdigt kapitel af mit liv, øv øv!
Onsdag aften havde vi vores banket for track & field, hvor vi alle mødtes til mad og drikke i cafeteriet for at få taler, diplomer og awards. Før banketen havde jeg været i Target for at købe en t-shirt til Coach Vette, som vi alle skrev på til banketen, hvorefter vi gav den til hende som gave.
Jeg fik mit diplom og mit 'white letter' (som allerede sidder på min letterman's jacket), og da jeg gik op på scenen og fik det af Coach Vette sammen med et kram, sagde hun at hun ville savne mig, og var bare super trist over ikke at kunne være med på holdet næste skoleår.
Jeg modtog også Coaches Award for pigerne, som er et award der bliver givet af trænerne til en rigtig god atlet, som altid møder op til træning og stævner, og præsterer sit bedste osv. Det bedste awards man kan få, så det var jeg rigtig stolt og glad for!

Bagefter var det tid til at aflevere uniformer. Ville ikke af med min, da jeg har haft den siden cross country sæsonen (track og xc bruger de samme), så Coach Vette havde nær aldrig fået den fra mig. Men så var hun så sød at give mig en af uniform toppene, hvor der sad noget klister fra et klistermærke på, og sagde at det nemt kunne fjernes, og at dén måtte jeg blev holde. Blev rigtig glad, det er et super minde!
Det var en rigtig hyggelig aften, og det var dejligt at se hele holdet igen. Jeg er virkelig trist over, at jeg ikke kan være med til cross country og track næste år, det er det jeg har elsket mest ved dette år.
At kunne dyrke sport på sådan et niveau er virkelig noget helt andet, og jeg har udviklet mig mere end jeg nogensinde havde turdet drømme om. Det har jeg specielt min fantastiske Coach Vette at takke for, som har været min coach både for cross country og track. Uden hende var jeg aldrig kommet i så god form, og formået at opnå så meget på så lidt tid. Hun er fantastisk!


Fik en stor krammer af Coach Vette, da hun gav mit mit diplom.


Jeg fik overrakt The Coaches Award af Coach Gray.


Stolt fremvisning af mit Coaches Award og mit Varsity diplom.


Mig, Selina, Francine og Charlai med Reggie i baggrunden.


Royce, mig og Reggie.


Mig om min favorit træner, Coach Vette. Elsker hende!


Coach Vette med hendes t-shirt fra alle os piger og lang-distance løbere.

1 kommentarer:

Mor,  6. juni 2011 kl. 06.44  

Kæreste Sophie

det er sådan et blogindlæg, der kan give din mor tårer i øjenkrogen.

TILLYKKE med prisen - det er så velfortjent. Og hvor må du være glad over at have mødt et menneske som coach Vette. Hun har betydet rigtig meget for dig både sportsligt og menneskeligt.

Elsker og savner dig ♥

Send en kommentar