Fødselsdags- og afskedsfest

>> fredag den 10. juni 2011

Tog ud og spiste frokost på Metro Pizza med Heidi, Ernie, Caleb og Katie, hvorefter vi var ude at stå på skøjter. Det blev dog ikke i særlig lang tid, da vi kom blot en halv time før lukketid, øv øv.
På vejen hjem var vi forbi Costco, hvor vi hentede min flotte kage, som i nok skal få at se længere nede på siden! Om eftermiddagen gjorde vi bare klar til om aftenen, hvor jeg havde inviteret nogle venner over til morgenmad for aftensmad og bare hygge.
De fleste var kommet omkring kl. 7, selvom 2 endte med ikke at kunne komme, og 2 andre troede at det var om lørdagen i stedet, men ak ja. Vi spiste vores amerikanske morgenmad som aftensmad, hvilket bestod af pandekager à la American, hashbrowns og røræg. Bagefter spillede vi volleyball, tog skøre billeder, og hang egentlig bare ud. Det var sådan en super aften, og jeg havde det fantastisk! Vi var ikke så mange, men nogen var ret forskellige, så jeg er glad for at vi havde det fedt på trods af det :)
I fødselsdagsgave fik jeg et sæt nattøj (Caleb), en bog (Ernie), et armbånd (Liz), en indiansk "fredspind" (Liz's far), en manicure (Micah og Claire), en pedicure (Heidi og Mike), chokolade fra Hawaii + kort (Paulo) og et kort (Katie). Selina var ikke færdig med hendes gave, så hun kommer forbi i morgenaften, og det samme gælder Dena, som ikke kunne komme i dag.


Jeg prøvede at lære Caleb at stå på skøjter, men det gik ikke helt så godt :p


Katie skubbede mig rundt i indkøbsvognen i Costco fordi jeg var træt :)

Jeg havde sådan en skøn aften, og det var så underligt at skulle sige farvel. Nogen af dem ser jeg igen i morgen, men andre har jeg set for sidste gang for jeg-ved-ikke-hvor-lang-tid. Det er så ubeskriveligt slemt at skulle tage afsked med folk, som man har haft så mange minder med, og det er det allerværste ved at tage på udvekslings. På et eller andet tidspunkt er det hele forbi, og du skal forlade alting.
Jeg kunne ikke engang græde da jeg sagde farvel. Det føles stadig ikke virkeligt at jeg er forlader Las Vegas søndag morgen, og at jeg ikke skal se folk mere. Jeg har det det som om jeg stadig vil være her på mandag.
Jeg kommer til at græde rigtig meget, når jeg sidder på flyet og får et sidste glimt af Las Vegas, og tænker på alle mine gode minder herfra. Når flyet letter bliver en del af mig i Las Vegas

Min flotte fødselsdagskage med det amerikanske flag!


Vi besluttede os for at lave en menneskepyramide!


Vi tog en lille pause fra volleyball for at tage billeder!

2 kommentarer:

Mor,  11. juni 2011 kl. 04.28  

Min kæreste datter

Jeg er så glad for at du har haft en dejlig aften sammen med dine venner. Og jeg ved at det bliver rigtig svært for dig at forlade Las Vegas.

Tag minderne med dig, glæd dig over alt det du har oplevet og glæd dig over dit møde med mange nye og dejlige mennesker, som har været med til at gøre dit udvekslingsophold til noget helt specielt. Jeg ved, du kommer tilbage til Las Vegas igen - husk det.

Og så er vi rigtig mange der glæder os til at du igen skal sprede lys og glæde i vores liv ♥

Jeg elsker dig af hele mit ♥

Bella 11. juni 2011 kl. 11.15  

Hej Sophie. Jeg har jo fulgt dig på din rejse hele mit udvekslingsår. Held og lykke på hjemrejsen - jeg håber du ikke kommer til at lide af "reverse culture shock".
Heldigvis har jeg stadig lige præcis tre uger endnu og skole i 2 uger. Men som sagt... jeg håber du har haft et fantastisk ophold og har fået et nyt syn på verden! :D

Fra Bella

Send en kommentar