Surprise birthday party

>> søndag den 5. juni 2011

Denne weekend var for det meste centreret rundt om Kira's 18 års fødselsdag. Hun havde fødselsdag om fredagen, så torsdag aften to Selina og jeg hjem til Noora, hvor vi bagte cupcakes og lavede plakat til hende. Fredag morgen overraskede vi hende så i 1. time, hvor vi gik ind og gav hende tingene. Hun blev rigtig glad!
Fredag aften tog Selina og jeg hjem til Kira, hvor vi badede i poolen og sad i boblebadet i mørke (der var self. lys i begge), samt fejrede hende sammen med hendes forældre. Det var en hyggelig aften, selvom Kira troede alle havde glemt hendes fødselsdag, hvilket skyldtes at vi holdt en surprise fødselsdagsfest for hende lørdag, så ingen ville risikere at sige noget.


Kira med vores gave; cupcakes og plakat, som havde billeder på bagsiden.


Whitney, Kira, Noora og mig i spisefrikvarteret.


Selina, Kira og jeg ved poolen om aftenen.

Lørdag sov jeg for en gangs skyld længe, hvilket måske er 2. eller 3. gang herovre for mig, og om aftenen tog Noora, Selina og jeg hen til Kira's kæreste, hvor festen blev holdt. Kira kom en times tid senere, og nøj hvor blev hun bare overrasket! Hendes ansigtsudtryk var det hele værd! Havde en rigtig sjov lørdag aften.


Kaveo, Noora, mig, Hector og Kira med Tyrone i baggrunden.

Søndag morgen måtte jeg tidligt op, hvorefter Paulo, hans søster og hans far hentede mig kl. 8. Vi satte kurs mod ørkenen, og... ja, den historie får i når jeg engang er kommet hjem, og kan skrive frit her på bloggen ;)
Om aftenen var jeg på buffet med Selina, hendes værtsfar og hendes forældre. Hendes forældre kom fra Tyskland og tilbragte lidt tid på østkysten, før de ankom til Vegas lørdag aften. Det var rigtig skønt at møde dem, og de er begge rigtig søde mennesker. Glæder mig til at besøge dem i sommerferien :)
Vi var som sagt på buffet, hvilket var første gang for mig her i Las Vegas. Amerikanske buffets er altså noget for sig selv; mad i lange baner, både forret, hovedret og dessert. Jeg var stopmæt da vi tog derfra, specielt fordi vi måtte spise hurtigt, da Selinas forældre skulle nå et show på the Strip.

Dette var min sidste fulde weekend i Las Vegas, hvilket egentlig er trist at tænke på. Jeg glæder mig selvfølgelig helt vildt til at komme hjem til alle jer skønne mennesker, det er der slet ingen tvivl om. Men jeg har nu alligevel fået knyttet mig til byen og menneskerne her...
Hvad glæder du dig mest til ved at jeg kommer hjem? Smid en kommentar med svaret nedenunder ;)

3 kommentarer:

Mor,  7. juni 2011 kl. 03.25  

Hej skat

Sikke en overraskelse I gav Kira - hun vil huske sin 18 års fødselsdag længe (:

Dejligt at du også fik en "hyggestund" i ørkenen sammen med Paulo og hans familie.

Der er ingen tvivl om at du kommer til at savne Las Vegas som byder ind med så mange muligheder. Det er der vist ikke mange byer, der kan matche.

Hvad jeg glæder mig mest til : at du kommer hjem og igen skal være en del af min hverdag. At kunne give dig kram lige så mange gange om dagen, som jeg har lyst til. At vi igen kan gøre ting sammen og at jeg kan mærke din glæde og din appetit på livet og dets udfordringer.

Elsker dig af hele mit hjerte ♥

Josephine 7. juni 2011 kl. 10.39  

Jeg glaeder mig til at komme hjem til dansk mad & hjem til mine foraeldre som forstaar mig bedre end mine amerikanske foraeldre. & se alle mine venner igen :)

Anonym,  8. juni 2011 kl. 01.34  

Hej Sophie!
Det bedste er bare, at du kommer hjem igen! Så vi alle kan nyde godt af din unge venlighed og dine søde smil, og at din mor bliver over-mega-glad! Hilsen Inge.

Send en kommentar