Manglende dokumenter

>> søndag den 28. februar 2010

I går modtog min mor en mail fra Linda fra Explorius. Hun havde åbenbart været på ferie i 3 uger, så det var derfor hun først svarede på vores mail om state guarantee nu - selv hun vidste ikk rigtig hvad det var. Men heldgivis har der været mange fine mennesker, som har kunnet fortælle mig dette :) Hun videresendte også noget, som SMG havde tilsendt hende:

Sophie Frederiksen (20666) Missing Documents
TB Tine Skin Test, 1 DPT-DT vaccine, Booster of Polio, 2 Varicella vaccine, 2 Hepatitis B vaccine and Authorization to Treat a Minor is not dated.

Kan ikke forstå hvorfor den siger at TB Tine Skin Test 1 og 2 Hepatitis B vaccinerne mangler, for dem sendte vi ind til Explorius straks efter jeg havde fået dem? o: Og Varicella (skoldkopper) har jeg også fået taget, så det kan jeg ikke forstå. Angående DPT-DT vaccine og Polio booster-vaccinen, så ved jeg det ikke helt.. Men det er åbenbart ikke noget der haster eller er ekstremt vigtigt for min ansøgning, for SMG leder fortsat efter værtsfamilie til mig, og begge organisationer godkendte min ansøgning på trods af dette.

Håber jeg kan få det ordnet hurtigst muligt :)

5 kommentarer:

Anne 28. februar 2010 kl. 07.19  

Ja, får håpe på det :) Hos meg var det også noen legepapir angående sprøyter osv. som måtte ordnes på. Regner med det ikke er så lenge til jeg får beskjed om hvordan det ligger an med søknaden ;D

amanda 28. februar 2010 kl. 09.33  

så rart med de ikke har fått med seg at du har tatt vaksina! ja, det er helt klart mye billigere å kjøpe det i usa, men jeg vil ha det med meg på HELE reisen hvis du skjønner :p jeg vil ha det i NY osv :p hehe, jeg har bestemt meg, jeg SKAL til hawaii :D

Nora 28. februar 2010 kl. 13.34  

SV: Selvfølgelig er det greit, linker deg å jeg :)
Ja det er rart, men skikkelig spennende! Gleder meg utrolig mye! Håper underorganisasjonen i USA godkjenner søknaden min snart, blir så utolmodig hehe. Du er så heldig som har begynt jakten på vertsfamilie allerden! Håper de vaksinegreiene ordner seg :)

Anonym,  6. marts 2013 kl. 10.57  

It's a shame you don't have a donate button! I'd certainly donate to this excellent blog! I suppose for now i'll settle for bookmarking and adding your RSS feed
to my Google account. I look forward to new updates and will share this site with my Facebook group.
Chat soon!

Review my website; nail fungus zetaclear
my website - nail fungus treatment

Anonym,  16. marts 2013 kl. 04.39  

Hi! I just wanted to ask if you ever have any problems with hackers?
My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing several
weeks of hard work due to no back up. Do you have any methods to prevent hackers?


Take a look at my page :: hair follicles

Send en kommentar