Jagten på værtsfamilien!

>> mandag den 8. februar 2010

 
OMGYES!!! Min mor kom ind for få minutter siden og sagde, at der var noget jeg skulle komme og se. Jeg kunne bare se på hende, at det var noget om USA, så jeg sprang op og løb ind i stuen, mens jeg havde spurgte igen og igen, om SMG havde godkendt min ansøgning. Det var lige præcis hvad de havde, fandt jeg ud af. Hoppede op og ned af glæde, kunne slet ikke styre mig! Nu er jagten på min værtsfamilie endelig begyndt :D Argh, jeg kan slet ikke sidde stille!

Derudover er der også blevet skrevet en kommentar om mig:
Sophie is independent, curious, fun loving, cheerful, and humorous. She's an inquisitive girl who takes pride in doing her best in everything that she does. Sophie is and A-B+ student that is alwasy very well prepared in all subjects. She has an advanced level of English and speaks very well. Sophie participates in soccer and is a good team player. She says "it is better to participate than to win". Sophie has participated in Girl Scouts, likes traveling, reading and writing her thoughts. Sophie loves animals.

Oooh,  der står at mit engelsk-niveau er avanceret, yay! Pigespejder er mange år siden, men det skader vel ikke :P Og se lige hvad der også stod og ventede på mig:

Region: Rocky Mountain - Guaranteed - Nevada Guaranteed

Jeg har fået statsgaranti :D Jeg ved ikke helt, om det betyder at de kun vil lede efter familie til mig i Neveda, eller at de bare garanterer, at de vil kunne finde mig en familie fra den stat, men det er super lige meget hvad! Selvom Arizona var mit absolutte første valg, så jeg utrolig glad for, at jeg fik Nevada - det var trods alt min anden plads ;D

Er der nogen, som ved hvad statsgaranti går ud på?

12 kommentarer:

Camilla Holm 8. februar 2010 kl. 10.22  

Desværre, mit udvekslingsbureau er ikke som dit. :/ <3
- Men Nevada er da super fedt!

Susanne 9. februar 2010 kl. 12.53  

Gratulerer med godkjent søknad!! ;D

Charlotte 9. februar 2010 kl. 15.33  

sv; tusen takk :-) Selvfølgelig er det greit du linker meg, tar og linker deg også jeg :-)

Gratulerer med og få søknaden godkjent! :-)

Anonym,  10. februar 2010 kl. 00.55  

Sv: Hahah, jeg bare kommenterte på det innlegget som kom på bloglovin' jeg :) Emh, jeg ekke helt sikker jeg heller.. Jeg håper de går over til de andre valgene, jeg og ^^ Men de gav ikke egentlig noe ordentlig svar :p

Anne 10. februar 2010 kl. 12.52  

GRATULERER! Så bra du endelig fikk søknaden godkjent :) Jeg venter fremdeles på at de skal godkjenne min...

Anne 11. februar 2010 kl. 06.57  

Har ikke fått den godkjent ennå, snart en måned og en uke siden jeg leverte min inn. Ting tar tid! Men vet at de sendte søknaden til ICES for litt over en uke siden, så jeg håper ikke det går aaalt for lenge til den blir godkjent :D Er en del som har fått vertsfamilie allerede, jeg vil også ha! :)

Anne 11. februar 2010 kl. 10.16  

Åh, tipper dere i danmark også snart får informasjon om infomøte og ambassaden.. :) Du får nok snart vertsfamilie skal du se :P

Susanne 14. februar 2010 kl. 01.39  

Sv: Jeg vet ikke om det er lov å takk nei til en vertsfamilie ;P

Nanna 14. februar 2010 kl. 11.09  

Hey Sophie, stats-/ områdegarantien er en garanti for, at de vil "arbejde benhårdt" for at få dig placeret efter dit ønske! - Det står der i hvertfald på hjemmesiden :P
Hvordan fik I besked fra SMG og hvad skrev de, udover at du var blevet optaget til programmet?

kristoffer 17. februar 2010 kl. 16.48  

Hei! håper det er ok at jeg linker;)

Maria 5. marts 2010 kl. 12.47  

Jeg linker deg jeg! :D

- www.mariausa.blogg.no

Send en kommentar