Boostervaccine

>> mandag den 1. marts 2010

Min mor har snakket med Linda fra Explorius i dag, og Linda fandt frem til, at de havde alle dokumenterne, så hun skulle nok sørge for at sende dem til SMG igen. Det eneste som jeg manglede er en boostervaccine mod stivkrampe, så jeg skal nok snart ind og stikkes igen - ugh! Men er bare glad for at det ordnede sig :)

I dag (1. marts) er det faktisk tre måneder siden, at jeg begyndte at tælle ned til mit udvekslingsår. Dengang var der hele ni måneder tilbage, men nu er der kun seks måneder aka et halvt år tilbage! Og kun tre måneder til skolen slutter. Glæder mig som et lille barn :D

4 kommentarer:

amanda 1. marts 2010 kl. 07.45  

hehe. ja, jeg og ønsker meg et til bursdagen! og hawaii turen blir nok ganske fort fult, men vi kan ikke bestille før vi vet hvilken vertsfamilie vi får.. :) jeg gleder meg masse!

Nanna 7. marts 2010 kl. 06.33  

Dejligt, Sophie. Jeg havde også brok med nogle vaccinationsdata der ikke blev registreret, da jeg skulle gå min ansøgning igennem 2. gang.
Jeg kunne sindssygt godt tænke mig at komme på fieldtrip på Østkysten eller til Hawaii under opholdet. Hvor får du pengene fra til dit? - Har du arbejde? :)

Kathrine A 29. marts 2010 kl. 11.46  

Hej Sophie :D
Jeg har læst en del af din blog og synes at den er super god :D
Jeg skal også selv til USA og jeg glæder mig vildt meget!!! :D
hvis du har lyst til at læse om en anden der skal til USA kan du læse min blog og må meget gerne blive fast læse:D
linket er: http://kathrinealsaker.blogspot.com/

Kathrine A 29. marts 2010 kl. 11.46  

- hvordan har du egentligt gjort din blog så flot? :D

Send en kommentar