Opdatering

>> lørdag den 20. februar 2010

Der er ikke rigtigt sket noget nyt siden sidste indlæg. Jeg venter forsat på at SMG finder mig en værstfamilie, og på at den danske gren af Explorius får sendt mails ud om orienteringsmøde, besøg hos ambassaden og SLEP-testen.
Som sagt har jeg fået statsgaranti på Nevada. Jeg håber på, at jeg får mulighed for at opleve Las Vegas, hvis jeg får en værtsfamilie i den stat. Det ville være fantastisk, især fordi det var en af de byer, jeg ikke fik set tilbage i år 2008, da jeg sammen med min mor var på ferie rundt om i de vestlige stater. Forresten, vidste du Nevada er den tredje varmeste stat i USA? :D

  • 101 dage til jeg er færdig med skolen (ca.) 
  • 174 dage til jeg rejser til USA (ca.)
Der er kun to dage tilbage af vinterferien, så starter skolen op igen. Vi skal dog have projektuge hele uge 8 og halvdelen af uge 9 går med at fremlægge projekt. Det bliver lidt stresset, men jeg ser nu alligevel frem til det :) Hvis min mor har ret, så er der 9 dage til jeg får tildelt en værtsfamilie, 15 hvis jeg har ret. Hvis ingen af os har ret, så er det mange dages ventetid endnu :P

"How hard it is to escape from places. However carefully one goes they hold you- you leave little bits of yourself fluttering on the fences lige rags and shreds of your life."
- Katherine Mansfield

1 kommentarer:

Camilla Holm 20. februar 2010 kl. 08.05  

Arj, jeg elsker dit nye design på siden! (;
Så må vi håbe at en af jer har ret, ikk? - For jeg tror snart du får din værtsfamilie. Jeg tror ikke der går særlig længe. (;

Send en kommentar