SMG udflugter

>> tirsdag den 26. januar 2010

Har set at udflugterne for år 2010 er kommet op på SMGs hjemmeside nu - altså for udvekslingsstudenterne i '09-'10. Det fik mig til at tænke... Mon jeg skulle tage med på sådan en tur næste år? Det kunne være fedt med en tur til Hawaii, men det koster 849 $ (4487,64 DKK), plus man skal selv betale for flybilletterne frem og tilbage. Så enten skal jeg spare sammen til turen, eller håbe på at nogen i min familie vil slå sig sammen, og give mig turen som gave?


Men hvorvidt jeg tager afsted eller ej kommer jo an på, hvordan jeg har det om et års tid. Måske har jeg slet ikke lyst til at rejse væk fra min værtsfamilie i en uge, hvem ved? Jeg må bare vente og se ^^

Nogle andre som har SMG, og som overvejer at tage på en udflugt? :)

8 kommentarer:

Anonym,  27. januar 2010 kl. 12.40  

Jeg tror alle utvekslingsstudenter kan reise med de turene, fordi det er www.explore-america.com som hoster de turene :)

SV: Oj, da var jeg jo heldig da! I forhold til deg.. Du får den nok snart godkjent i USA også! :) Det er superspennende å tenke på at en familie kanskje snart velger meg :D

Anonym,  27. januar 2010 kl. 13.00  

SV: Nåå vet du det :) Jeg skal kanskje til Hawaii, hvis det ikke blir for dyrt :)
Vi får krysse fingrene for at søknaden din blir godkjent og at vi får vertsfamilier om ikke lenge :D

Anonym,  29. januar 2010 kl. 06.47  

Jeg har sykt lyst til og reise på utflukt til hawaii! :- ) jeg reiser også med SMG

- www.connielund.blogg.no

Charlotte 30. januar 2010 kl. 03.17  

Jeg vil til HAWAII!! :D

Isabell 30. januar 2010 kl. 03.41  

Jeg vil også til Hawaii, så jeg håper at jeg har nok penger :)

Charlotte 30. januar 2010 kl. 12.36  

Tusen takk for linken! Det hjalp utrolig mye :) Fått kjempemye inspirasjon :)

Anonym,  17. marts 2013 kl. 20.03  

Pretty nice post. I just stumbled upon your blog and
wished to say that I have really enjoyed surfing around your blog posts.
In any case I will be subscribing to your feed and I hope you write again soon!



My web site - buy zetaclear

Send en kommentar