Ansøgning modtaget af SMG

>> mandag den 25. januar 2010

Status: Reviewing - Your application has been received and it's under review by SMG.

Your application is under review by SMG. If SMG denies your application due to missing or incomplete information, it will be first sent back to Explorius Education AB - Denmark who may be able to provide the additional information. If Explorius Education AB - Denmark is not able to provide it, it will be rejected back to you so you can provide the information and then resubmit it for processing.

If SMG approves your application it will immediately be available for placement.

Yes, endelig sker der noget! Min mor kaldte på mig for lidt siden inde fra stuen, og da jeg kom ind, sagde hun at min ansøgning var blevet opdateret i dag. Det viste sig, at SMG nu officielt har modtaget den og er i gang med at kige den igennem. Ugh, jeg kan slet ikke klare spændingen! Skynd jer SMG :D

5 kommentarer:

Camilla Holm 26. januar 2010 kl. 10.41  

Hej Sophie,
Jeg ser du har puttet min blog i mellem alle dem som skal afsted i 10/11.
Rigtig fedt, der er bare lige en ting. Du har stavet hjemmesiden forkert. Det hedder blogspot, og ikke blogpost... :D:D

Sophie 26. januar 2010 kl. 12.11  

Ja, jeg lagde godt mærke til det ^^; Det skulle være rettet nu.

Hvordan går det med din udveksling? Nogle fremskridt? :D

Camilla Holm 26. januar 2010 kl. 13.15  

Great,
Nej, ikke siden sidst. Jeg har fået min distrikt. - Nu triller jeg bogstavligtalt tommelfinger over at få min værtsfamilie. Jeg tjekker postkassen en gang om dagen... hvis nu. Hahaha! ;D

Sophie 26. januar 2010 kl. 13.28  

Ahh ja, dit distrikt var det med flest stater, right? o: Men stadig skønt at du har fået distrikt ;)
Haha, kan godt forstå at du tjekker hver dag - det ville jeg også gøre. Ugh, spændingen er uudholdelig! :P

Camilla Holm 26. januar 2010 kl. 13.44  

Ja, selvom det er mange stater så skal man sse det fra den positive side. Det er kuuuun halvdelen af USA. :D:D

Send en kommentar