Skoleprojekter om USA

>> torsdag den 12. november 2009

Lige nu sidder jeg i skolen og er ved at lave mit historieprojekt om den Store Depression i 1929. Jeg blev færdigt med mit engelskprojekt tidligere i dag, hvilket er om det samme emne. Jeg synes det er ret interessant at lave projekter om USA, fordi jeg på den måde lærer mere om mit kommende værtslands historie. Det er ikke fordi jeg ligefrem elsker at lave projekt, men det er dejligt at kunne vælge emner, som interesserer en selv :)

Jeg har endnu ikke fået noget svar fra Explorius omkring min tilmelding. Jeg begynder at blive lidt nervøs. De godkendte mig til at tage afsted helt tilbage i september, så medmindre de allerede har fundet 80 udvekslingsstudenter til næste år, så burde jeg være sikret en plads. Damn, hvor jeg dog hader at vente :(

0 kommentarer:

Send en kommentar