Officielt tilmeldt!

>> tirsdag den 10. november 2009

Yes, yes, yes! Jeg har lige indsendt min officielle timelding til Explorius, hvilket betyder at jeg SKAL afsted til USA til næste sommer! :D
Efter skole tog jeg hjem til en veninde, som har været syg i et stykke tid. Bagefter hentede min mor mig, så vi kunne gå op og få taget billedet til min tilmelding. Det endte op som det sidste jeg fik taget... grimt, og det ligner mig slet ikke! >.<"" I det mindste er det kun for Explorius' arkiv.

Som i nok kan regne ud, så gik det godt til interviewet tilbage i september. Han tog ét eneste blik på mine karakterer, og så snakkede vi ellers bare om udveksling, hvor min mor og mig fik lov at stille spørgsmål. Allerede inden vi var halvvejs igennem interviewet, fortalte Jacob (ham som interviewede mig) at jeg var godkendt. Jeg blev SÅ glad over at han godkendte mig så hurtigt, og at det ikke var noget med at jeg skulle vente i ugevis på svar - det havde været uudholdeligt! s:

Men jeg er godkendt og tilmeldt, så alt er fint :D

0 kommentarer:

Send en kommentar