Ingen fremskridt?

>> onsdag den 18. november 2009

Der er egentlig ikke så meget at skrive om lige nu. Den eneste ting som er værd at fortælle, er at jeg fik min engelsklærer til at udfylde hendes del af min ansøgning. Hov, og så har jeg også haft det af lort til hele dagen; hovedpine og svimmelhed. Måske er jeg ved at blive syg? Det håber jeg ikke!Anyways, jeg har lige fundet ud af at min engelsklærer missede et spørgsmål og glemte at skrive under - haha, typisk hende :P Udover det, så får jeg min mor til at printe resten af siderne ud snart, så vi kan få dem underskrevet og uploadet. Der er stadig problemet med min tid hos lægen, som først er den 1. december, dagen hvor min ansøgning senest skal være indsendt.

På torsdag får vi fri fra skole. Eller... lærerne kalder det en hjemmearbejdesdag, men det er jo ikke ligefrem fordi nogen rent faktisk kommer til at lave noget skolerelateret, så jeg ved ikke hvorfor de lader som om det xD Rigtigt skulle vi først møde kl. 10 pga. af nogle ændringer i skemaet, men så viste det sig at vores klasselærer skulle på kursus den dag. Så vi havde kun 45 minutters tysk tilbage, og det var der ingen grund til at tage i skole for - så vi fik fri, yay! :D

0 kommentarer:

Send en kommentar