Jeg er en udveksslingsstudent!

>> fredag den 13. november 2009

Oh. My. God. YES!!! Jeg kan nu kaldte mig selv for en fremtidig udvekslingsstudent til USA i året 2010/2011! Jeg fik mailen med godkendelsen fra Explorius omkring klokken 6 i dag, men jeg så den ikke før ved 7tiden da min mor fortalte mig om det. Jeg behøver vidst ikke fortælle, hvor glad jeg blev, da jeg fandt hele 3 mails fra Explorius i min inbakke. Jeg har været tæt på at eksplodere af bar glæde de sidste par timer!

Lige nu er jeg i gang med at skimme ansøgningen til værtsfamilien igennem. Jeg ved ikke helt om jeg skal vælge nogle bestemte stater - jeg vil kun kunne vælge 3 stater, hvilket vil gøre udvalget af potentielle værtsfamilier mindre. Jeg bliver seriøst nødt til at finde ud af det her, for hvis jeg vil vælge 3 stater gratis, så skal ansøgningen indsendes senest den 1. december, hvilket er meget snart!
Okay, den sidste del var bare nervøs blablabla. Jeg er super spændt! Bare det at udfylde ansøgningen får min mave til at slå kolbøltter :) Jeg har virkelig "exchange mania" :P Hov, det minder mig om at jeg skrev en artikel om det på ExchangeStudentWorld.com ^^

Anyways, jeg prøver at få skrevet noget af mit brev til min fremtidige værtsfamilie, så det var alt for denne gang~

0 kommentarer:

Send en kommentar