Skrive, skrive, skrive...

>> onsdag den 16. december 2009

Det er skønt at kunne skrive med andre kommende udvekslingsstudenter, når ens venner er så uinteresseret i udveksling! Hver gang jeg kommer ind på emnet, kan jeg mærke hvordan deres engagement i samtalen falder drastisk d: Oh well, det er det nettet er til for! Har fundet mange der skal rejse til USA med Explorius næste år, så håber at kunne få skrevet lidt nærmere med nogle af dem. Det kunne være sjovt at møde dem i NY (:

Skriver i øjeblikket med en pige fra Canada. Hun gik på high school i USA i 5 måneder, og overvejer nu at rejse til Danmark som udvekslingsstudent næste år. Det er rigtig skønt at skrive med hende - vi udveksler dagligdagsinformation, billeder og videoer. En god måde at lære om et andet land på! Jeg er glad for hun kontaktede mig :D

Forresten så vi vores første rigtige sne i dag her i Danmark - som rent faktisk blev liggende på jorden, i stedet for at smelte, woow! Take a look~~


Hvis du har lyst til at snakke om udveksling og andre lande, eller hvis du bare vil skrive generelt, så bare kontakt mig - altid dejligt at skrive med andre, som har samme interesser ^^
En sjov detalje er, at fordi jeg læser så mange norske blogs, så er jeg tæt på at blande norske ord sammen med de danske når jeg skriver, haha :P

0 kommentarer:

Send en kommentar