Julehygge med familien

>> tirsdag den 22. december 2009

I dag har været en super dag, selvom den startede lidt underligt.. Familien Ægidius holdt julefrokost med ris a la mande og pakkeleg - og selvfølgelig havde jeg ikke fået købt nogle pakker :P Så ved middagstid måtte jeg ned i supermarkedet og lede efter potentielle gaver. Det skal lige siges, at når man er lige så vågen som en fordrukken zombie, så er dette ret SVÆRT! Men det lykkedes da til sidst, selvom supermarkedet failede stort - jeg handler der aldrig mere! Men ja, julefrokosten var super hyggelig. Der var inviteret to andre familier, og vi hyggede os med lækker frokost. Senere tog nogle af os børn ud og kælkede, hvilket var rigtig sjovt! By the way, vidste du, at man kan kælke på plastikposer fra Rema1000, haha? xD

Da vi kom hjem sad jeg og snakkede med min rigtig gode barndomsveninde Cecilie, hvems familie var en af dem, som var inviteret. Vi snakkede blandt andet om næste år, hvor jeg skulle til USA - om at vi stadig ville være venner når jeg kom hjem, at hendes klasse havde haft besøg af Explorius (vi går ikke på samme skole = heldige hende!), hvor underligt det blev at skulle gå ud af folkeskolen osv. Rigtig trist! :'( Men hun sagde, at hende og en anden af mine veninder havde snakket om, at de ville komme og sige farvel til mig i lufthavnen, ligegyldig hvad tid og hvilken dato - virkelig sødt <3


Så spiste vi ris a la mande, hvor jeg vandt mandelgaven, yay! Og så havde vi pakkeleg - der vandt jeg til gengæld ikke nogen gaver, selvom jeg sad med 3 - 4 stk. på et tidspunkt. Hmpf, typisk! Ved ikke om de gør sådan noget i USA, men hvis ikke, så vil jeg helt klart forsøge at få min værtsfamilie til at prøve det, for det er utrolig hyggeligt (: En af dem der var der, havde været i New York for ca. 3 uger siden med sin familie, og hun viste mig billeder fra deres tur. Billederne fra "The Top of the Rock" er FANTASTISKE! Soft-Landing Camp i NY ftw! :D Til sidst satte børnene sig foran fjernsynet og så julekalender, mens de voksne spillede Bezzerwizzer - hvilket jeg deltog i. Svarede faktisk rigtigt på en del spørgsmål! Skulle svare på, hvilken stat Seattle lå i, og som den USA-freak jeg er, så råbte jeg straks "WASHINGTON!!!". Men min holdkammerat udbrød straks: "Nej, det er Oregon!". Så det blev svaret - men det var selvfølgelig Washington. Æv æv, skulle have skabt mig til jeg fik lov at svare Washington /:

Ikke så meget udvekslingserlateret stuff i dette indlæg, men det var en smadder hyggelig dag, og ville bare gerne blogge om den. Så kan jeg sidde i USA og læse den om et års tid, og få tårer i øjnene af den. I dag fik mig til at indse, hvad jeg kommer til at undvære og savne næste år :'(

0 kommentarer:

Send en kommentar