Heppatitis vaccine

>> tirsdag den 1. december 2009

Yes! Jeg er færdig med min ansøgning, og den er nu blevet sendt in til Explorius for nogle timer siden :) De lovede mig, at hvis jeg sendte den ind før den 1. december var ovre, så ville jeg stadig kunne vælge stater, også selvom det hed sig, at man skulle indsende den før. Men jeg kunne ikke få rykket min tid hos lægen frem, så de fik vel medlidenhed med mig? ^^
I dag var en ret stresset dag egentlig. Ikke rent skole-mæssigt - jeg fik de manglende stempler fra skolen til papirerne udfyldt af min lærer, noget som vi begge havde glemt. Så de blev scannet ind og uploadet for jeg ved ikke hvilken gang! Udover at dekorere vores klasse med julepynt og synge julesange, så lavede vi ikke noget i skolen :P

Efter skole hentede min mor mig, hvorefter vi kørte til apoteket for at hente min vaccine. Derefter tog vi hen til lægen, som udfyldte papirerne, målte mit blodtryk, min rygsøjle, mit hjerte osv. Jeg var endda nødt til at lave en urin-test, adr! s:
Men da jeg skulle have vaccinen fandt vi ud af at apoteket havde givet os den forkerte vaccine. Vi skulle have både en Heppatitis A og B vaccine, men de havde kun givet os en A. Så vi blev nødt til at køre til Hundested for at hente B vaccinen, fordi de ikke ville tage A tilbage så vi kunne købe en dobbelt-vaccine, tsk! <.<"

Seriøst, Heppatitis B er den værste vaccine jeg nogen sinde har fået. Det sveg og brændte som langt ind i helvede s: Men A vaccinen kunne jeg - sjovt nok - slet ikke mærke, hmm.. Heldigvis for mig, så er Heppatitis A og B de eneste vacciner jeg mangler! Min næste dosis af Heppatitis AB bliver den 5. januar 2010 - jeg glæder mig ikke ligefrem /: Men nu er jeg i hvert fald færdig med min ansøgning - jeg fik lige scannet lægepapirerne in på biblioteket, uploadet resten af billederne til mit familiealbum og BAM, det var det! Bagefter plagede jeg min mor til at fejre det, så vi tog på pizzariet, mums :D

Wow, det blev et langt indlæg! Men det er også det største udvekslings-relaterede der er sket for mig indtil nu, såeh.. tilgiv mig :P Jeg faldt i søvn på sofaen efter vi kom hjem - totalt død - bare for at vågne op kl. 11. Jeg løber hver dag, så jeg blev pænt irriteret over at jeg ikke havde fået løbet - så jeg smuttede ud i den friske, men kølige aftensluft lidt over 11 om aftene, tog mig en dejlig løbetur og kom først hjem lidt før midnat xD Hvad kan jeg sige? Når jeg har sat mig noget for, så gennemfører jeg det!e off to bed now :3

0 kommentarer:

Send en kommentar