Introduktion - hvem er jeg?

>> mandag den 14. december 2009

Hej alle sammen, og hvem der nu ellers har fundet vej herhen!

Jeg hedder Sophie, og jeg er en 15årig pige fra Danmark. Jeg skal være udvekslingsstudent i USA i 2010/2011, og den her blog er til min familie og mine venner, så de kan følge med i mit år (:

Jeg vil blogge med fotos og videoer så tit det er muligt, for som sagt, så siger et billede mere end tusind ord. Og hvis det er rigtigt, så må en video sige mere end en million, ikke? ;D

Men der er - desværre - stadig lang tid til afrejse. Indtil da vil jeg skrive om min hverdag herhjemme i Danmark, samt hvordan hele forløbet med Explorius udvikler sig. Lige nu venter jeg på, at Explorius får læst min ansøgning til værtsfamilien igennem og godkender den, så den kan blive sendt afsted til USA. Jeg sendte den ind for 2 uger siden, og jeg håber hver dag på, at "Application under review" på SMG's hjemmeside vil ændre sig til "Application accepted" eller at der vil ligge en mail i min inbox fra Explorius. Jeg venter... *suk*

Jeg har lagt nogle af mine gamle indlæg ind fra tidligere blogge, så her ikke er helt tomt ;D

Enjoy and stay tuned!

0 kommentarer:

Send en kommentar