Kommende orienteringsmøde

>> torsdag den 18. marts 2010

I onsdags fik jeg tilsendt information vedrørende orienteringsmødet her i foråret samt datoen. Det kommer til at blive den 2. maj i København, dog er de stadig ved at få en aftale på plads om det præcise mødested. Det bliver lige præcis dagen før min første skriftlige eksamen, som er dansk. Ugh, jeg glæder mig ikke til eksamerne S: Men nu er der da noget at se frem til :) Her kommer nogle af de emner, som Explorius har tænkt sig at dække på mødet;

» Status for placeringer
» Visumregler
» Forsikring
» Cirius papirer
» Lommepenge
» Computer/Telefon
» Bagage
» Ankomst til værtsfamilien
» Besøg hjemmefra
» Kontakt med familien derhjemme
» Konflikter
» Hjemve
» Evalueringer undervejs
» Returrejse

Der er nu gået 38 dage siden SMG begyndte at lede efter værtsfamilie til mig. Jeg krydser fingre for, at jeg får en inden slutningen af april, men nu må vi jo vente og se ^^

2 kommentarer:

Camilla Holm 24. marts 2010 kl. 08.40  

Hej Sophie,
Jeg så lige på dine links, og når man tager pilen henover navnet dukker der en boks op hvor der står hvilket bureau man rejser med. Ved Ditte Wie's navn står der "YFU", og jeg ville bare lige sige at hun altså rejser med Rotary ;)!

Anonym,  17. marts 2013 kl. 20.03  

A motivating discussion is definitely worth comment.

I do believe that you need to write more about
this issue, it might not be a taboo matter but typically people
do not discuss these topics. To the next! Cheers!
!

Take a look at my web blog :: zetaclear nail fungus relief
my webpage: buy zetaclear

Send en kommentar